[talk-cz] OSMTracker Android - fotky, nahravky, ... ?

<0174 v0174 na v0174.net
Úterý Září 28 17:44:00 UTC 2021

Ahoj,

přímo v OSM trackeru to podle mě nepůjde. Doporučuju vyexportovat do GPX
(podržet prst na trase v seznamu tras -> export do GPX), zkopírovat celý
adresář do PC a potom otevřít např. v JOSM. Stačí otevřít ten GPX soubor
a fotky i zvukové nahrávky už tam budou. Předpokládám, že to bude
fungovat i v jiných editorech.

<0174