[talk-cz] [Talk-cz] Geometrie budov s podloubím a RUIAN, jak zmapovat správně

Jan Macura macurajan na gmail.com
Pondělí Duben 18 22:52:25 UTC 2022

Ahoj,

obnovuji jedno prastaré vlákno.
Po letech jsem se v rámci prokrastinace dokopal k tomu, abych aspoň část
budov na náměstí v Domažlicích opravil do takového stavu, který považuji za
korektní. Není to jediný správný přístup, ale jeden z možných.

TL;DR o co se jedná: Jak mapovat budovy s podloubím.

Jak to vypadá zmapované:
* budova https://www.openstreetmap.org/way/1052832244
* jedna část https://www.openstreetmap.org/way/78249728
* druhá část https://www.openstreetmap.org/way/1052832245