[talk-cz] Problém Životického potoka

ramirezhav na seznam.cz ramirezhav na seznam.cz
Pátek Prosinec 16 20:12:01 UTC 2022

Ahoj,
mám takový problém. Poblíž administrativní hranice Prostřední Suchá teče
Životický potok. Toto jak to je nakreslené je nejbližší možná trasa, protože
přesněji to bez nějakého přesného GPS nejde nakreslit (není vidět pod ty
stromy, že). Ale mohu to ještě omrknout v jarním období.
https://openstreetmap.cz/#map=17/49.78456/18.46785&layers=d
Jenže tu je ten problém. V jarním období to je asi jen jeden měsíc až dva je
tam potok navíc, který se ale po většinu ročního období neobjevuje. V létě
je tam sucho. To je trasa, kterou jsem odmazal. Když porovnáte s jinými
mapami tak pochopíte co jsem odmazal. Takže mě napadá, že když tam ten potok
(tj. ta západní větev) je jen na jaře, nemělo by se to tam přeci jen označit
třeba jako ditch?
https://openstreetmap.cz/#map=19/49.78432/18.46728&layers=d
Třeba v tomto místě je přírodní meandr:
https://openstreetmap.cz/#map=19/49.78495/18.46662&layers=d
a velmi pěkný, ale jak říkám v létě úplně vyschlý. Já nevím jak to vzniklo,
možná ten potok před desítkami let tekl jinudy.
PS: mapy.cz mi nejedou, tak mi neposílejte na ně odkazy (jedou mi jen google
maps a ještě by měla katastrální mapa).

Jo a mám ještě jeden dotaz. Mapa parcel katastrálního úřadu a mapa parcel
RUIAN je jedno a to samé? Ta zelená mapa RUIAN co je v JOSM, podle té se smí
kreslit? A podle Mapy parcel katastrálního úřadu se nesmí? Protože kdosi tu
předtím psal, že podle katastrální se nesmí, ne? Vše si napamatuji, tak
sorry, že se tak blbě zase ptám.