[talk-cz] Votice - E55

Michal Pevný majklhns na gmail.com
Čtvrtek Únor 3 09:17:55 UTC 2022

Zdravím. S editací map jsem nikdy nepracoval, ale mám problém s Free mapou
v navigaci MapFactor a jejich podpora mne odkázala na osm.org. O co se
jedná? Trasa z Tábora do Benešova u Prahy v jednom místě (celou cestu se
jede po E55) u obce Votice náhle vytvoří objížďku, protože se domnívá, že
rovně jet nelze. Správnou trasu to najde, až když v nastavení navigace
povolím i "Malé a lokální cesty". Nějaký úsek v oblasti Votice-Olbramovice
je veden jako "lokální cesta", přesto že se jedná o hlavní silnici.
Přikládám screenshot z navigace, kde je vidět ona vynucená objížďka. Jak
píšu, v editaci map se nevyznám, tak prosím někoho zkušenějšího, jestli by
tento úsek nezkontroloval, proč by se to takto mohlo chovat a pokusil se to
opravit. V navigaci mám poslední verzi map 44-202112220.