[talk-cz] DPMB (pravdepodobne) pouziva OSM bez spravne deklarace prav majitele

Vladan Kudláč vladankudlac na gmail.com
Neděle Leden 16 20:52:02 UTC 2022

Ahoj,
tak je to OSM. Protože cesty v areálu Staré Mosilany jsou přesně tak, jak
jsem je kdysi zakreslil, včetně této, kterou by se normální lidi nikdy
nevydali: https://www.openstreetmap.org/way/380473547

--
Vladan Kudláč