[talk-cz] LPIS pole jako multipolygony s jedním členem

Jan Sten Adámek sten na adamek.nz
Pondělí Červen 6 22:20:39 UTC 2022

Ahoj,

v iD se to udělá tak, že vnější cestu multipolygonu rozdělíš na dvě
(vybereš jakýkoliv bod a X) a potom zase spojíš (C). iD automaticky převede
multipolygon, kde se spojily všechny vnější cesty do jedné a nemá žádnou
vnitřní cestu, na obyčejný polygon.

Sten