[talk-cz] Lunarender demo

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Úterý Červen 14 07:01:32 UTC 2022

Zdravím,
možná si někdo pamatujete, jak jsem vyvíjel renderer znavný Lunarender...

Mám rozdělanou novou verzi, kterou půjde použít jako dlaždicový server
renderující z vektorových dlaždic a včera se mi konečně podařilo zprovoznit
demo - viz https://lunarender.svita.cz/

Zatím toho moc neumí - styl mám jen jeden napevno nadrátovaný v aplikaci (v
příští verzi půjde stylovat pomocí Lua skriptů) a potýkám se s názvy
přepůlenými hranicí dlaždic (ale na tohle už mám vymyšlené řešení - snad
bude fungovat). Bude na tom ještě práce jako na kostele, nicméně kdybyste
někdo měli nějaký nápad jaký styl mapy použít jako demo nebo kdybyste někdo
chtěli pomoci s testováním, tak se ozvěte.

Kdyby se vám mapa zdála pomalá, tak jste narazili na ještě nevyrenderovanou
plochu. Po vyrenderování se dlaždice uloží do cache na serveru a příště se
to servíruje už vyrenderované.

--

Severák