[talk-cz] [Talk-cz] Geometrie budov s podloubím a RUIAN, jak zmapovat správně

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Čtvrtek Květen 5 11:58:04 UTC 2022

On Tue, Apr 19, 2022 at 12:55 AM Jan Macura <macurajan na gmail.com> wrote:

> Ahoj,
>
> obnovuji jedno prastaré vlákno.
> Po letech jsem se v rámci prokrastinace dokopal k tomu, abych aspoň část budov na náměstí v Domažlicích opravil do takového stavu, který považuji za korektní. Není to jediný správný přístup, ale jeden z možných.
>
> TL;DR o co se jedná: Jak mapovat budovy s podloubím.

> [...]

Ahoj,
tak jsem se konecne doprokrastinoval az k tomuto vlaknu a tak bych mel
nejake pripominky:

 * druha cast budovy nema info o vysce ci poctu pater a tak se
rendruje napriklad na f4map docela podivne. Myslim si, ze by mela mit
stejny pocet pater jako ta druha cast
 * celkova budova by take mela mit info o vysce, jak doporucuje wiki:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:building:part

https://demo.f4map.com/#lat=49.4406153&lon=12.9283200&zoom=20&camera.theta=66.249&camera.phi=-25.783

Co jsem ja drive delal bylo roztazeni ruian budovy nad cestu, ale to
ma samozrejme nevyhodu ze to meni geometrii, rozbiti na buiding:part
je urcite elegantnejsi.

Dalsi moznost by mohla byt u te druhe casti budovy pouzit
building:min_level=1, coz by mohlo vypadat take dobre (prece jenom, v
tom prizemi jsou v podstate jenom sloupy).

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:building:min_level

Jakub