[talk-cz] poslední věc

ramirezhav na seznam.cz ramirezhav na seznam.cz
Středa Listopad 2 22:27:44 UTC 2022

Poslední věc a už vám dám pokoj. Tohle fakt je na mě náročný. Jedna budova s
číslem domu 2 - podle mě to jsou dvě budovy. Jedna z nich je tělocvična. Tak
jsem chtěl označit tu tělocvičnu, takže jsem vytvořil dvě budovy a
zkopíroval tagy. Respektive ta jedna budova tam zůstala jako originál
objekt. Ale problém je, že jsem musel rozpojit čáry, abych to propojil. Pak
jsem to zkusil nějak spojit. Tak na oko se to tváří jako dvě samostatné
budovy. Jenže to píše, že tam je neuzavřená cesta. A je tam dost problém jak
vybrat tu budovu, když ty čáry se překrývají. Tak umím vybrat problémovou
čáru, tím že kliknu na tu hlášku a pak na ikonu toho rámečku, který vybere
ten problémový prvek. To mi ale nepomůže vybrat ty prvky, které potřebuju
spojit, nebo smazat, protože se prvky překrývají. A zároveň je tam ten
multipolygon, který má ohraničovat všechny budovy kromě jedné, kterou
nepovažuji za část sportoviště (ale kdo ví...). Takže já ty prvky od sebe
nedokážu odtrhnout, ani s nimi pracovat, protože není je jak samostatně
označit, aniž bych omylem nevybral něco jiného. Tak nevím jak to dodělat.

Přikládám fotky a snad z toho pochopíte o co jde. Myšlenka byla vyřešit to
multipolygonem s číslem popisným budova č. 2 (který bude obsahovat dvě
budovy). Ale hlavní problém je tedy to odtrhnutí těch objektů od sebe a
uzavření.