[talk-cz] vrstva budovy TODO

ramirezhav na seznam.cz ramirezhav na seznam.cz
Pondělí Duben 17 12:46:19 UTC 2023

Ahoj,
všiml jsem si, že ve vrstvě BUDOVY TODO je objekt, který už byl odstraněn
(asi loni v létě nebo ještě dříve). Jak je to možné? Byla to základka.

https://openstreetmap.cz/#map=17/49.78140/18.44499&layers=d4

Jinak jsem si taky všiml při prohlížení části Havířova, že v části poblíž
Permon, Soud a Park pod soudem je dost oblastí s tagem landuse,
https://openstreetmap.cz/#map=16/49.7747/18.4532&layers=d5
ale ty se na mapě normálně nezobrazují (myslím tu zeleň). Chtělo by to asi
udělat multipolygony. Ne, že bych se na to hlásil. Jen kdybyste někdo něměl
co dělat.

A přidávám otázku. Kde najít číslo domu, které není k nalezení na mapě. Ani
na openstreet ani na google. Kubelíkova 1323/3 . A k nalezení je jen 13231a.
Nechápu to protože na té adrese je jen jeden barák, co má dva vchody. Tak si
říkám co to je za ptákovinu.