[talk-cz] ČÚZK ortofoto - otevřená data

Miro Mirecnet jurecka na gmail.com
Úterý Duben 25 16:49:04 UTC 2023

Západní Čechy z ptačí perspektivy

Nové letecké snímky západní části České republiky stejně jako v minulých
letech pořídila a zpracovala společnost TopGis. V aktualizovaných
ortofotomapách jsou na první pohled patrné změny v rámci přírodní krajiny i
lidské výstavby.

https://www.chip.cz/novinky/zapadni-cechy-z-ptaci-perspektivy/

ne 16. 4. 2023 o 13:26 Daniel Kašík <kasik.daniel na email.cz> napísal(a):