[talk-cz] MHD v Praze

Lukáš Karas lukas.karas na centrum.cz
Čtvrtek Únor 9 09:16:46 UTC 2023

Ahoj, nedávno jsem si při čekání na tramvaj krátil chvíli koukáním do mapy
a všiml jsem si že čtrnáctka přijíždí ze směru kde by jezdit neměla.
Podle OSM [1] končí na Vysočanské, ale podle jízdního řádu končí až na
Lehovci. Při následné kontrole u počítače jsem si všiml že i tramvaj
devatenáct [1] máme už přes rok blbě. Nyní končí na Spojovací.

Moje otázka zní, máme v PID domluvený nějaký zdroj, nejlépe strojově čitelný,
ze kterého můžeme čerpat jízdní řády, abych mohl opravovat tramvajové a
autobusové linky od stolu, nebo bych měl na zastávkách fotit jízdní řády a pak
kontrolovat jen příslušné linky?

A máme nějaký plán co s relacemi autobusů v okolí Prahy? Často pro ně nemáme
relace s trasou...

Zdar, Lukáš

1) https://www.openstreetmap.org/relation/7033380#map=15/50.1043/14.5238
2) https://www.openstreetmap.org/relation/12665717#map=13/50.0817/14.4912