[talk-cz] Overeni telefonnich budek

r00t r00t na r00t.cz
Středa Únor 15 00:01:52 UTC 2023

Ahoj,

Tak jsem dokoncil uklid telefonnich budek, pocet jsem zredukoval priblizne na desetinu.
Zbylo jich ~50, vetsinou bud takovych co jeste prokazatelne existuji nebo takovych kde
naopak se mi prokazatelne nepodarilo dokazat ze uz tam nejsou. Vsechny maji check_date
s nejnovejsim zdrojem kde jeste jsou videt. Pak je tam jeste par specialit, jako telefony
na letisti v Ruzyni nebo treba v nemocnici.

Smazane potom prokazatelne neexistovaly. Pro smazani jsem vyzadoval jasny dukaz, napr.
Panoramu kde na starsim zaberu budka je a na novejsim uz neni.

r00tcz