[talk-cz] Duplicitní čísla ref:ruian a ref:ruian:building

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Středa Březen 29 22:17:33 UTC 2023

Ahoj,
často narážím na budovy, které byly natrasovány z prvního období traceru
(podle TagInfa asi 2013-2014, to tu asi ještě někdo s tím partyzánštil, než
se s ČÚZK uzavřelo použití do OSM) byly přetrasovány později a tím pádem
mají duplicitní hodnoty značek ref:ruian a ref:ruian:building. Dal by se ten
ref:ruian u těchto budov hromadně promazat? Během Overpassu jsem narazil na
problém s adresy, které taky mají značku ref:ruian, dal jsem si proto najít
budovy společně s tagem housenumber https://overpass-turbo.eu/s/1t6J. A
možná že i u těch adres taky, podle mapy v TagInfu je zřejmý směr mapování
https://taginfo.openstreetmap.cz/keys/ref%3Aruian#map Díky!

--

Aleš