[talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Spratek spratek na centrum.cz
Středa Květen 3 07:54:05 UTC 2023

Zdravím,
doplnil jsem funkci pro body záchrany označené removed:. Popsal jsem to i do readme.
Kdyby to dělalo nějaké nepřístojnosti, tak dejte vědět.

 https://richmar.github.io/BZ <https://richmar.github.io/BZ>

R.
> Od: "Spratek" <spratek na centrum.cz>
> Komu: talk-cz na openstreetmap.org
> Datum: 30.04.2023 23:42
> Předmět: Re: [talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Zdravím,
díky za info. Já jsem zatím narazil jen na jeden neexistující bod.
S tím značením removed se mi to zdá jako dobrý nápad.
Zkusím to nějak zapracovat, aby se to nemuselo vyplňovat ručně.

R.

 > Od: "VladaC" <vlada-c na seznam.cz>
 > Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz na openstreetmap.org>
 > Datum: 29.04.2023 22:36
 > Předmět: Re: [talk-cz] Body záchrany Lesy ČR

Ahoj,

 Díky za zajímavý a užitečný projekt.

 Trochu mě překvapilo, že ze sedmi bodů, na které jsem se byl podívat, byly v pořádku jen čtyři. Neexistující/zničené jsem v mapě vyznačil jako removed:highway=emergency_access_point.

 Pokud by se ukázalo, že v reálu chybějících bodů je hodně, možná by se tímhle způsobem dalo automatizovat jejich "očernění" v umap? Jsem si vědom, že pokud OTG není po tabulce žádná stopa, nemělo by v osm datech být vůbec nic, aspoň ne trvale.

 Samozřejmě dávám i fotky do Fody, je fajn, že je to v instrukcích zmíněno.

 V.

 ---------- Původní e-mail ----------