[talk-cz] [osm_sk] Re: Jarní mapping party

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Květen 12 03:54:35 UTC 2023

Ahoj,

je na čase začít konkrétní kroky pro pořádání plánované jarní mapping
party - 27.5.2023. Jako první krok jsem připravil tabulku, kam se
zájemci napište, ať rozčísneme města (a konkrétní místa), kde s bude
akce pořádat. Pokud jste ochotni ujmout se organizace někde u  sebe,
napište ANO do sloupce org? - není potřeba nic speciálního, jen vybrat
vhodné místo a pak tam dorazit :-) Jinak ve větších městech klidně
může být i více skupin, i když by bylo asi fajn to rozprostřít co
nejvíce geograficky, ať to má co nejvíc lidé blízko.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KPLHA0MD1H8---bwpg0fdoIPzDPne2Utu2z0mqyVcJ4/edit?usp=sharing

@Martine, viděl jsem nějakou aktivitu i na SK, už mate jasna místa,
kde se bude konat - pro někoho z CZ to může být důvod na výlet
(minimálně do pohraničí).

BTW co v případě špatného počasí - další termín nebo nějaký nápad na
náhradní plán indoor?

Díky tom.k