[Talk-de] MapOSMatic fuer Deutschland?

Fabian shony at nurfuerspam.de
Fr Dez 4 15:47:06 UTC 2009

Wie bereits geschrieben stoert nicht der Server sondern das die Software
nicht uebersetzt ist und so keine deutschen karten erstellen kann.

Diesbezueglich kann dem Project geholfen werden. Auf eine Anfrage kam
folgender text.

"
Translation in map generation is a recurrent request but is not so
simple. We have documented to current issues to solve:
  http://wiki.maposmatic.org/doku.php?id=internationalization_support

Regarding the web site, it could be translated and this is fortunately
much easier. Here are the strings to translate:

http://git.savannah.gnu.org/cgit/maposmatic.git/tree/www/locale/fr/LC_MESSAGES/django.po

"