[Talk-dk] Ekstra øer ved Fanø

Polderrunner opn-osm at ngc7000.org
Ons Nov 19 23:01:06 GMT 2008

Jeg vil umiddelbart sige: Væk med dem!
"Øerne" er på landsat billederne vegetationsløse og bliver formentligt
jævnligt overskyllet, i hvert fald ved springflod.

PGS er computergenereret kystlinie-data baseret på automatisk tracing af
Landsat fotos. Da Landsat billederne er taget på et tilfældigt tidspunkt
med hensyn til tidevandsstand bliver PGS dataerne også derefter, dvs
mere eller mindre land afhængig om det tilfældigvis var ebbe eller flod.

mvh
polderrunner