[Talk-dk] Ekstra øer ved Fanø

Stefan Greisen stefan at greisen.eu
Lør Nov 22 12:10:59 GMT 2008

Jeg er tilsyneladende tilmeldt med to forskellige mail adresser, en til hver
af de danske liste. Så her kommer mailen til talk-dk.

---

Jeg kan se at den ene af øerne har en 'node' med følgende tag:
Name=Koresand.

Derfor synes jeg det er dumt at slette øerne. I stedet har jeg tænkt mig
tagge på følgende måde:

natural=wetland
wetland=tidalflat

link: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:natural%3Dwetland

Og på noden med navnet Koresand tilføjer jeg: place=locality så den bliver
vist på kortene.

mvh
StefanG