[Talk-dk] Ekstra øer ved Fanø

Stefan Greisen stefan at greisen.eu
Man Nov 24 16:58:52 GMT 2008

Ja, jeg har ændret alle "ø'erne" til sandbanker og rettet dem lidt til i
kanten.

Nu skal jeg bare have ændret oceantiles.dat der bliver vist vand og ikke
land på stedet. Jeg poster til 'talk' men en liste som skal ændres til
'water'.

Næste projekt bliver den nordvestlige ende af Fanø. Her skal noget af øen
laves om til sandbanke.

mvh
StefanG