[Talk-dk] Regionale cykelruter

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.au.dk
Tor Aug 13 12:51:39 BST 2009

Vedr. cykelruterne og forvirriingen med dubleringer i nummereringen af
de regionale cykelruter (i hvert fald i Jylland), ringede jeg i dag
til Region Midtjylland for at høre om de arbejdede videre med ruterne.
Jeg blev stillet om til "Afdelingen for Oplevelsesøkonomi" (endnu et
ord man skal til at lære ;-)) men den flinke dame sagde at hun ikke
anede hvad der var sket med de cykelruter, og at ingen i hendes nærhed
arbejdede med det. Jeg var blevet stillet om til det rigtige sted,
sagde hun. Hun foreslog at spørge på turistbureauerne, da
cykelruteprojektet var lavet i samarbejde med dem.

Dvs. at de regionale cykelruter svæver i et administrativt tomrum og
ingen har tilsyneladende ansvar for dem. Gad vide hvad der sker hvis
et skilt forsvinder pga. vejarbejde, trafikulykke eller hærværk?

mvh,
Morten

--
Morten Kjeldgaard