[Talk-dk] OSM mailinglister - nu kun én liste!

Kent B. Hansen kent at tpv.dk
Fre Aug 21 08:31:40 BST 2009

Hej alle,

Som nogle måske har bemærket, så har vi været i en situation, hvor der
har været to danske OSM-mailinglister - det er der nu rådet bod på:

Jeg har nu sat Google-gruppen OSM-DK i "arkiv-tilstand", dvs. at man
ikke længere kan bruge den til at udsende mails på - den fortsætter
dog sit liv som online-arkiv for de mails som allerede er udsendt på
den, samt de mails som fremadrettet bliver sendt her på talk-dk
listen.

Det skulle også være muligt at sende mails fra web-siden direkte til
talk-dk listen - dette har jeg dog ikke efterprøvet. Arkivet kan nås
på: http://groups.google.dk/group/osm-dk

Derudover er der selvfølgelig det officielle talk-dk arkiv på:
http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/

Mvh.
Kent B. Hansen