[Talk-dk] S-toge i KBH

Kent B. Hansen kent at tpv.dk
Søn Aug 30 18:41:38 BST 2009

Hej Siebuhr,

Bemærk "service" tagget til rails - se mere her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:service

Der er lagt op til at man udvælger et enkelt spor igennem en station,
og markerer alle andre med "service=yard" - så vil de ekstra spor kun
vise sig på de lave zoom-niveauer (dvs. det er kun 'hovedsporet' som
ses når man zoomer ud).

Det fungerer dog ikke endnu, men man kan jo altid tagge efter det, så
det går i kraft såsnart det bliver implementeret i
renderingsmaskinerne.

Mvh.
Kent B. Hansen