[Talk-dk] Hej

Carsten Nielsen list_reply at toensberg.dk
Søn Aug 30 20:35:05 BST 2009

Hej Anders

Jeg ved ikke selv specielt meget om tegning af havne men for det første
vil det helt sikkert
være godt med nogle traces i havnen så du er sikker på at de luft foto
du tracer efter er georefereret korrekt.

Dernæst vil det nok være en god ide at kigge på hvordan andre har mappet
lystbåd havne
her kan jeg f-eks henvise til Sønderborg lystbåde havn
http://www.openstreetmap.org/?lat=54.89857&lon=9.79495&zoom=16&layers=B000FTF

Jeg har ikke selv noget med mapningen af denne at gøre, men den ser ud
til at være ret komplet.

Jeg har en Garmin GPSmap 60Cx som jeg regelmæssigt opdaterer med kort
fra OSM så jeg ude i felten
kan se når jeg kommer fobi en vej som mangler i OSM.

Fortsat god "arbejdslyst" i det Sydfynske ønskes her fra Sundeved

Carsten / ablansinger