[Talk-dk] Hej

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.au.dk
Man Aug 31 00:20:18 BST 2009

On 30/08/2009, at 18.00, Anders Lund wrote:

Vel mødt Anders!

> Og er der en god måde at lave omridsene på? Yahoo luftfotos er ikke
> i så god
> opløsning at man kan komme så langt med dem synes jeg. Er det bedst
> bare at gå
> ud med gpsen og bruge sporet?

Apropos Yahoo luftfotos: jeg tracede noget fra Århus Havn som
billederne lignede en bred mole af sten og beton, men da jeg senere
kom hen og så stedet, fandt jeg ud af at det faktisk er en smal
bådebro! Med sejlbåde vinkelret ud til begge sider kommer den til at
se massiv ud på de lavt-opløste satellitkort :-)

Så man må ud med GPS'en og besigtige stederne... men det er jo osse en
god anledning at få sig lidt luft og motion på :-)

Mvh,
Morten