[Talk-dk] Møde i København

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Tir Dec 1 18:14:53 GMT 2009

"Erik Klausen" <ekl at hjemmebedst.dk> wrote:

> Men det passer sammen på næste mandag, den 7. december kl. 19. Mødet
> bliver lige ved Nørreport station, men før jeg laver den endelige
> indkaldelse, så lad mig lige høre hvor mange der kan og vil deltage
> den 7. december. Skriv til mig direkte (ekl at hjemmebedst.dk) hvis du
> gerne vil deltage. Skriv også til mig, hvis du gerne vil, men ikke
> kan den dag, så har jeg en pejling på interessen. Der var 4 der
> meldte tilbage første gang jeg skrev, så interessen er der!

Jeg er bestemt interesseret, men da jeg skal stå til rådighed for mit
arbejde under hele klimatopmødet, kan jeg ikke garanterer at jeg kan
den dag, og ej heller om jeg har overskud til det.

En dags tid efter klimatopmødet, har jeg dog masser af tid igen.

Jeg er ked af den lidt svage tilbagemelding.

Med venlig hilsen,
 - Johnny Carlsen