[Talk-dk] Tilbagerulning af Niels Becks data

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Lør Dec 5 21:57:13 GMT 2009

Fint, jeg går udenom 2810288. De sidste changesets i Mortens liste bliver
trukket ud i løbet af i nat.

Tilbagerulningen undlader forsigtigt at rette veje eller knudepunker, som
andre mappere end Niels har redigeret efterfølgende. Derfor kan det være en
god ide for alle, der har redigeret i København og omegn siden starten af
november, lige at tjekke de steder, de selv har redigeret. Se om der kræves
noget efterredigering - f.eks. brudte forbindelser eller en skyggesti, der
er blevet hængende fordi den rører ved en vej, du har redigeret.

Claus

Den 5. dec. 2009 21.08 skrev Morten Kjeldgaard <mok at bioxray.dk>:

> Jeg synes der var flere der nævnte nogle changesets der skulle
> undtages, men ved at gå tilbage i listen kunne jeg kun finde en mail
> fra Freek [0], som nævner 2810288 der skulle være et busstoppested.
>
> Mvh,
> Morten
>
> [0]
> http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/2009-November/000277.html