[Talk-dk] OSM-møde i København

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Tor Dec 10 21:06:32 GMT 2009

Hej OSMere.

Så fik vi holdt det første OSM-møde i København i 2009. Mødet var tyndt besat, men det kunne man vel vente, når man pludselig sætter et møde op i december måned. Til stede var Johnny Carlsen, Claus Hindsgaul og Erik Klausen.

Trods det lave deltagerantal gik snakken lystligt, og vi kom omkring en masse emner, som vil være for omfattende at referere. Men vi var enige om at vi skal prøve at mødes igen.

Selv ved jeg ikke lige hvornår jeg kan lægge lokale til; det kræver at jeg har to dagsmøder i København på to følgende dage; ellers tager jeg som regel hjem til Århus. Men der skulle vel være andre, der kan lægge lokaler til? Jeg kan nu bekræfte at OSMere er venlige folk, der opfører sig ordentligt.

Hvis DU kan huse et møde, så send en mail til denne liste. Det vil være fint at skaffe noget kaffe og vand, til gengæld er det ikke indkalderens opgave at lave en dagsorden. Den skal deltagerne nok bidrage med.

Alternativt kan du indkalde til møde på et værtshus, hvor der er mulighed for at sidde 6-8 mand rundt om et bord. Sådan gør de i Tyskland, mindst en gang om måneden. Så bare kom i gang, der er meget at indhente! :-)

mvh.
Erik Klausen