[Talk-dk] Naturskole

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Dec 30 12:06:26 GMT 2009

Hej

Det er rigtigt som Morten skriver.
Typisk lave naturskolerne også ture til private.

Der er dog næsten altid information, så tourism=information kunne godt være
med.
Jeg tror at jeg vil tagge:
amenity=school
name= Naturskole

og et sekundært punkt med tourism=information lige ved siden af.

God nytår
winbladh

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding