[Talk-dk] Virksomheder

Janus Sandsgaard janus at janus.dk
Man Jan 5 14:05:21 GMT 2009

Hej gæve OSM'ere

Jeg er i færd med at tagge julens og Tanzania-feriens høst af GPS
tracelogs og tilhørende fotos, og spekulerer i den forbindelse på,
hvordan jeg skal tagge service virksomheder.

Konkret står jeg med en køreskole.

Den er jo indlysende hverken kiosk, supermarked eller lignende. Jeg har
ledt efter industri, virksomhed m.v. i på MapFeatures, og det tættes jeg
kommer var umiddelbart "man_made", "works" - men det er defineret som
"industrial building to produce something", hvilket jo ikke just passer
til servicesektoren.

mvh
Janus