[Talk-dk] Invitation til OSM komsammen i København, Fredag d. 24

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Man Jul 20 14:05:56 BST 2009

Hej,

Da jeg nu har været aktiv på OpenStreetMap i lidt over 1 år, og stadig
kun har mødt en meget lille håndfuld af jer, synes jeg det var på tide
at holde et lille komsammen.

Det bliver ikke noget stort og officielt. For dem som har lyst så mødes
vi fredag d. 24, kl 19 på Valby St.

Jeg satser på at vi fra stationen kan gå til nærmeste spisested som har
plads til os - hvor vi så kan få en lille bid mad og lære hinanden
at kende.

De af jer som hellere vil falde til lidt senere (eller måske lidt før),
skal være velkomne at kontakte mig, så skal vi nok finde ud af det.

Ønsker du at deltage, så meld gerne tilbage - det kan give mig en bedre
idé om hvor mange vi bliver, samt give jer muligheden for at havne på
min flotte deltagerliste her: http://jrc.wenix.dk/jrc/osm/

Med venlig hilsen,
 - Johnny Carlsen
   Telefon: 28146004