[Talk-dk] Besked fra OSM Foundation

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Tor Mar 26 06:03:45 GMT 2009

Hej,

Jeg er blevet bedt om at udsende følgende meddelse på de danske OSM
lister - og helst en dansk oversættelse.

Jeg vælger at udsende den på engelsk, da jeg ikke er sikker på der er
behov for en dansk oversættelse, men ret mig endelig hvis jeg tager
fejl.

---

Early bird registration for State of the Map 2009 ends this Sunday
29th, March.  OpenStreetMap's Third Annual International OpenStreetMap
Conference is in Amsterdam, the Netherlands, July 10th - 12th, 2009.
It is a great opportunity to meet your fellow mappers from all over the
world.

http://www.stateofthemap.org/register-now/

Oh, and OSM Foundation member's get a further discount, so now is good
to renew or join.  Check out the Foundation site at:

http://foundation.openstreetmap.org/

or just go to the membership page at

http://foundation.openstreetmap.org/join/

Regards,
Michael Collinson
OSM Foundation board and SOTM2009 working group