[Talk-dk] Haster: Mappingparty for Kort- og Matrikelstyrelsen på torsdag – hjælp efterlyses!

Janus Sandsgaard janus at janus.dk
Søn Maj 24 21:24:08 BST 2009

Kære OSM'ere

Jeg er blevet kontaktet af Kort og Matrikelstyrelsen (KMS), som er
interesseret i at afholde et mappingparty på torsdag. Det foregår som en
del af nogle sociale aktiviteter i forbindelse med en slags
personaleseminar i den kommende uge. De har selv en ide fremme om at
kortlægge Kronborg. Der er foreløbig 25 interesserede.

Det er en rigtig god anledning for at OSM'ere og KMS'ere kan mødes, så
jeg håber det kan lade sig gøre. Jeg arbejder selv på at frigøre tid,
så jeg kan stå for aktiviteten, men jeg får under alle omstændigheder
brug for nogle flere hænder (og evt. nogle GPS'ere og kameraer), så de 25
deltagere får en god oplevelse og assistance med at uploade tracklogs,
tagge i JOSM m.v.

Er der et par stykker hér, der kan give en hånd med?
Giv lyd ASAP! :-)

Tid og sted:
Torsdag den 28. maj
kl. 15:00 – 17:30