[Talk-dk] Cykelstier - København

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Man Nov 16 12:40:46 GMT 2009

I første omgang må vi vist lige nå til enighed. Men jeg synes, det begynder
at konvergere.

Men mens vi snakker er nogen i gang med på at tilføje og sammenflette
skyggestier i København på fuld kraft. Det er nok ikke på baggrund af
GPS-"traces" af stierne, men ser ud til at være lagt op ad vejene optimeret
til "Mapnik"-renderens i næststørste zoom (Andre renderer og forstørrelser
har efter min mening ikke gavn af skyggestierne). Der er vej-"knopper"
overfor sideveje i T-kryds, og lyskryds og fodgængerfelter findes kun på de
"rigtige" veje. Cykelstierne er ikke relateret til vejene med f.eks.
vejnavne eller relationer.

Jeg håber, vedkommende holder sig orienteret om diskussionen og blander
sig(!!) - ellers kan det ende med at han bruge en masse af sine gode kræfter
på spildt arbejde, der vil tage tid at gøre om.

Claus

--
Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th