[Talk-dk] Cykelstier - København

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Man Nov 16 17:26:32 GMT 2009

Hej,

På [ http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dcycleway ] er der
visuelt vist at en cykelsti med en halv meter græsrabat/kantsten ud til en
vej skal tagges som en selvstændig cykelsti. Det betyder bl.a. at alle de
fjollede cykelstier som er tegnet i Århus er tegnet korrekt (jeg går ud fra
det er samme problem i har i Kbh., som f.eks. den i har ned af
strandvejen?).

Jeg er enig i det er en grim løsning vi har på nuværende tidspunkt, men
indtil nogen for overbevist kodegutterne om, at det er renderen som har et
problem, ser jeg det som en dårlig løsning at fjerne dem igen.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe