[Talk-dk] tilladelser

Lars Christensen f3jlars at gmail.com
Tir Nov 17 20:17:07 GMT 2009

Hej Kent

det var nu ikke lige fordi at jeg havde nogle 'tilladelser' til at lige,
men som jeg kan forstå på diskutionen er der nogle der gør en stor
indsats for at få forskelige tilladelser/godkendelser hjem for OSM.
min tanke med dette indlæg var at få en afklaring på hvor og hvordan vi
bedst muligt får gemt disse dokumenter/mails på et centralt sted så de
kan finde igen (gerne nemt) måske vi andrer der ikke lige er involveret
i en af de aktuelle sager kunne lærer noget også :-)

Mvh. Lars Christensen
aka. lars_ch