[Talk-dk] Sammendrag af Talk-dk, Vol 7, Udgave 13

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Tor Nov 19 15:23:46 GMT 2009

Niels Beck wrote:

> Jeg mener bestemt at der er knudepunkter, men måske har jeg misforstået?
> Giv venligst et eksempel på manglende knudepunkt og zig-zak! Det kan jo
> skyldes at
> du har ramt et kryds jeg ikke var færdig med!!

Vedhæftet eksempler fra netop Amager, som  du i din mail af 17. november [0]
opfordrede folk at kigge på. Billede 1 viser zigzag af cykelstien langs
Amagerbrogade. Billede 2 viser zigzag samt flere stumper modsatrettede ways,
samt en overlejret untagget way. Billede 3 viser ukorrekte forbindelser fra
sidevej til cykelsti.

> Men jeg har ikke hørt nogen reflektioner over mit argument at holdningen
> i Danmark blandt nogle brugere tilsyneladende lever sit eget liv
> uafhængig af det øvrige Europa!

Det har jeg kommenteret den 18.11 [1], selvom jeg er klar over at det nok
ikke er min mening du er interesseret i.

> Jeg har holdt mig til Holland og Tyskland især Holland.

Men da du mapper i Danmark vil det nok være smart at forholde dig til de
andre som arbejder i området og som indtil nu har gjort et kæmpe stykke
arbejde. (Der er dog ikke noget principielt til hinder for at du kan mappe i
Holland og Tyskland hvis det passer dig bedre.)

Mvh,
Morten

[0] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/2009-November/000218.html
[1] http://lists.openstreetmap.org/pipermail/talk-dk/2009-November/000240.html