[Talk-dk] [OpenStreetMap] Claus Hindsgaul sent you a new message

Freek freek_osm at vanwal.nl
Fre Nov 20 19:29:01 GMT 2009

On Friday 20 November 2009, Freek wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke se cykelstien på dette link, men her er en eksempel fra
> Holland (i Google Streetview):

<http://maps.google.com/?ie=UTF8&t=k&ll=51.441911,5.499419&spn=0,359.991889&z=17&layer=c&cbll=51.442043,5.499727&panoid=1HBwNKvFYRg0nogn0eaIpQ&cbp=12,60.01,,2,3.57>
(Det røde styk asfalt er en cykelsti.)

Faktisk ville jeg ikke tagge det der som en separat cykelsti, så er her en
bedre eksempel...
<http://maps.google.com/?ie=UTF8&t=k&layer=c&cbll=52.103716,5.094848&panoid=XIR-1XFkqrQnbMDLO6D70Q&cbp=12,342.26,,0,14.89&ll=52.103639,5.094985&spn=0,359.99695&z=19>

Jeg ville tagge denne cykelsti som en separat vej, og jeg tror faktisk at jeg
har en trace, men bygningerne er så tæt på vejen at det er lidt svær at få en
trace som er god nok. I sådan et tilfælde kan jeg god forstår at man først
tagger hovedvejen med cycleway=track, og senere tilføjer separate stier, når
man har gode traces eller billeder.

--
Freek