[Talk-dk] osm-dk - 9 nye meddelelser i 2 emner -- samlet

Jesper Henriksen jesper at catnet.dk
Tir Nov 24 10:54:39 GMT 2009

On Tue, Nov 24, 2009 at 10:55:20AM +0100, Johnny Rose Carlsen wrote:

> Så vidt jeg kan se prøver du at navigerer fra en vej til en uforbundet
> cykelsti - disse problemer vil opstå ofte med skyggestier.

Ah ja, det kan jeg godt se, nu når jeg kigger nærmere på det. Lidt
irriterende egentlig, men det er så en helt anden historie. Selv hvis
jeg justerer søgningen til ganske korte strækninger af cykelstien, og
sætter A og B præcist på stien, finder Cloudmade ingen farbar vej. Det
ligner dog mere et problem med Cloudmade end med OSM-dataene, så det kan
vi lade ligge i denne debat.

> Her ser det ud som om at Rute 50 faktisk er på en lille del af
> strækningen, men at relationen er blevet lagt på en meget stor del.

Jeps, det passer meget godt at rute 50 lige krydser motorvejen, men
resten af vejen burde ikke være med i relationen. Jeg ved ikke om jeg
bare skal rette det, nu hvor der er snak om at rulle Niels' ændringer
tilbage?

> For mig ligner det er hændeligt uheld.

Måske, og det kan jo ske for selv de bedste. Men jeg er bare bekymret
over hvor mange andre af disse uheld der er sket, de steder hvor Niels
har været ude med den helt store rive.

--
Jesper Henriksen <jesper at catnet.dk>