[Talk-dk] Forslag til retningslinjer for cykelstier

Lars Christensen f3jlars at gmail.com
Tir Nov 24 18:29:33 GMT 2009

Anders Lund skrev:

> Jeg er personlig enig i forslaget, så længe stien følger vejer vil jeg opfatte
> den som en del af denne. Så må man jo oprette svinkeærinderne seperat som små
> cykelveje.

jeg syntes også at det er den måde at det skal gøres på, men jeg har dog
lige et par tilfælde som jeg så ikke er helt klar over hvorledes de skal
tages
1.   cykel stil i den ene side langs vej kun adskildt med en kantsten og
ingen ting i den anden side (her er cykel stien jo ensrettet, hvilket
vejen ikke er)
2. dobelt rettet cykel sti langs vejen kun adskildt med en kantsten  og
ingen ting i den anden side

mvh. Lars Christensen