[Talk-dk] Tilbagerulning af Niels Becks data

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Tir Nov 24 22:20:50 GMT 2009

Den 24. nov. 2009 20.53 skrev Carsten Nielsen <list_reply at toensberg.dk>:

> At man forstår at at data skal være korrekte og ikke korrigerede af
> hensyn til en bestem renderer, eller for
> den sags skyld en bestemt rute beregner, er vigtigt ja. At kræve at
> nogen skal "erklære" at de har misforstået
> noget mener jeg er at gå for vidt og begynder snarere at ligne at man
> går efter manden i stedet for bolden.

Jeg er helt enig med Carsten i, at der har været nogle upassende
affekt-udfald imod Niels her på listen. Han har godt nok kunnet virke
øretæveindbydende til tider, og sikkert også mere end han selv har følt og
ønsket. Jeg synes, man bør prøve at se ud over den slags, selv holde en god
tone og gemytterne i ro. Så bliver det sjovere for alle at være med.
Lad os nu spille med bolden.

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th