[Talk-dk] Tilbagerulning af Niels Becks data

Anders Lund anders at alweb.dk
Ons Nov 25 15:57:46 GMT 2009

Niels Beck skrev:
> Men jeg vil faktisk gerne ud af denne blindgyde på en positiv måde uden at
>  dem der står for enden af gaden med køllen slår alt for hårdt!
>
> Jeg har det hgetl fint med at tulle mine cykelstieer tilbage de ligger
>  under ændringsbetegnelsen "lane", og starte forfra ud fra en noglelunde
>  fælles akceptabel retningslinie!
>
> Jeg ligger inde med stor viden om Københavns og Sjællands cykelstier og er
>  kun inuteresseret i et stykke arbejde af god kvalitet teknisk set! Og som
>  kan bruges på uddatasiden.

Sikke en dejlig positiv tilgang! :)

Alle data kan bruges på uddatasiden, hvis renderen ikke understøtter
kombinationen af data er den korrekte fremgangsmåde at raportere en fejl. Hvis
problemet er at det ikke vises pt. pga de regler der anvendes for renderen på
osm.org, skal man vel henvende sig til dem der fastsætter de regler.

--
Venlig hilsen,
Anders