[Talk-dk] Mapping party i Odense

Kent B. Hansen kent at tpv.dk
Fre Okt 2 08:06:06 BST 2009

Hej Esben,

Godt initiativ! Skal vi vælge en dag i efterårsferien (uge 42)?

Lige en bemærkning til dit oversigtskort: Højme (området markeret med
"H") mangler ikke nogle veje - det er et industri/kontor/hotel-område,
derfor er der lidt langt imellem vejene. Det eneste som burde gøres er
at markere med en relevant 'landuse' (der er også lidt beboelse
derude) - dette skal jeg nok få kigget på i den nærmeste fremtid. ;)

Mvh.
Kent B. Hansen