[Talk-dk] Map party i Århus-området

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Tor Okt 8 21:34:55 BST 2009

Hej mappere.

Husk næste map party på lørdag den 10. oktober. Jeg har lagt fast at I mapper omkring Tranbjerg, mellem Skanderborgvej og Oddervej. Jeg er selv forhindret i at møde op, men det er alle andre måske også? Tabellen på http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:MappingAarhus#MappingAarhus er ihvertfald gabende tom.
Jeg foreslår Tranbjerg station som mødested igen, det virkede jo fint sidst :-)

Lokationen for den 17. oktober bliver afklaret efter den 10. oktober. Hvis det fortsat kun er mig der står i tabellen, kører jeg rundt herhjemme omkring Hjortshøj. Ellers ser vi på det i ugen mellem de to lørdage.

mvh.
Erik Klausen