[Talk-dk] Svar: Re: Map party i Århus-området

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Fre Okt 9 09:45:53 BST 2009

> Er det området omkring Mårslet du mener?

Mårslet er inkluderet, men det vil være smart at starte i den nordlige af området, som ses nederst på billedet på siden http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Aarhus.
Og for at vi kan holde styr på hvilke områder vi har mappet fuldt ud, er det bedst at arbejde sig nedefter fra den røde streg der går hen over Tranbjerg. Hvis der dukker mange op på lørdag, kan dette mål godt nås samtidig med at Mårslet kan blive kortlagt. Men prognosen er dog ikke for god... :-)

mvh.
Erik Klausen