[Talk-dk] Gammelt togspor på vej, hvordan tagger man det?

Polderrunner opn-osm at ngc7000.org
Tir Okt 13 20:11:50 BST 2009

Morten Kjeldgaard wrote:
> Hej Jens,

highway=unclassified + railway=* (rail/disused etc)

Altså alle tags på den samme way, ikke som to separate ways, da sporene
jo ligger i selve vejen. Så undgår du alle alarmer over manglende
jernbaneoverskæringer.

Jeg har selv et lignende problem med sporvognsspor i gaderne (har mappet
det meste af sporvognsnettet i Haag).

> I følge wiki [0] skal de tagges med
>
>    disused=yes

Men vel ikke, hvis de stadig bliver brugt engang imellem?

Ole/polderrunner