[Talk-dk] Margueritruten i Danmark

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Fre Okt 16 12:37:12 BST 2009

Hvis der er nogen der ikke bruger Firefox, men *Explorer*, som ikke kunne se
kortet, så virker det nu.
http://somewhere.dk/osm/osm_test.html

Der manglede 1stk. > i koden, det tager altså lidt tid at finde sådan en
lille mange

Nu er det så tid til at komme ud og mappe lidt!

God weekend
Jens (Winbladh