[Talk-dk] Svar: Re: Kortlægningsfest Århus imorgen

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Fre Okt 23 09:16:28 BST 2009

Hej alle.

For mit vedkommende var der ikke den store kortlægning i efterårsferien, og siden har der været travlt med arbejdet.
Blandt andet et seminar i Rødvig på Sydsjælland, så nu er Rødvig-Hårlev jernbanen kortlagt :-)

> Men selvom vi nu nærmer os den kolde tid, synes jeg vi skal hold gang
> i kortlægningsfesterne, med udveksling af erfaringer, indendørs
> aktiviteter og hygge. Vi kunne f.ex. mødes et sted med trådløst
> Internet og samarbejde om at rette fejl i kortet (jeg benytter mest
> validator plugin i JOSM). Ved at arbejde koordineret i bestemte
> områder kunne vi bestemt øge kortets kvalitet og ensartethed.

Klart; vi har tidligere mødtes i PROSAs lokaler i Møllegade i Århus, og det kan vi sagtens gøre igen. Jeg har forsøgt at sprede OSM-stemning i vores Københavnskontor så vi kan holde åbent derovre, men det er ikke lykkedes endnu.
I Århus bruger vi vores kursuslokale, så der er projektor, dedikeret Skype-PC, trådløst net, mødebord og kaffemaskine.

Min kalender er fortsat godt besat, så næste møde hos mig kan først blive midt i november. Jeg har lavet en afstemning på Doodle, så I kan være med til at vælge dagen:

http://www.doodle.com/6fa74kangwtvaybg

mvh.
Erik Klausen