[Talk-dk] KMS datasæt i OSM og ophavsret

Kent B. Hansen kent at tpv.dk
Ons Okt 28 06:58:16 GMT 2009

Hej Frank,

Det er godt at du vil lege djævlens advokat - det har vi altid brug
for (selvom de nogengange kan være irriterende) ;)

Når du nu selv har bragt sagen frem, vil jeg foreslå at du beholder
bolden; og prøver at finde ud af hvordan sagen står. Prøv at kontakte
Peter og Jonas som har lavet imports'ne, og hør om de evt. har været i
dialog med Kort og Matrikelstyrelsen.

Hvis ikke, så prøv at få fat i KMS og spørg om vores brug af dataene
kan accepteres. Og hvis ikke, om der så kan ændres på noget, så det
kan? (evt. en "render=no", så de kun kan ses i editorer sammen med
source-taggen).

Som sidste udvej, så må vi jo fjerne dataene igen.

Mvh.
Kent B. Hansen