[Talk-dk] KMS datasæt i OSM og ophavsret

Lasse Poulsen luttermann at silenzio.dk
Ons Okt 28 11:47:46 GMT 2009

Hejsa alle sammen.

Jeg har stået for imports af DAGI-data'en, og er selvfølgeligt vældigt
bekymret. Det er en af grundene til at der kun er inporteret data for
sjælland, samtidig har jeg ikke haft så meget fritid!
Men jeg er desværre "bare" nørd, og har ingen anelse om hvordan jura
fungere... Men hvis DAGI skal fjernes igen så bedes i venligst kontakte
mig, så skal jeg nok sørge for det sker!

vh Lasse